Referenties

17855344 1477757195578484 2252541711974391362 o
17855344 1477757195578484 2252541711974391362 o
17855344 1477757195578484 2252541711974391362 o

Daydream Festival

Voor dit festival hebben we gefungeerd als creatieve duizendpoot waarbij we geholpen hebben met Social Media, Programmatie & Line-up, Social Influencing & Partnerships. Qua partnerships hebben we succesvolle activaties gerealiseerd met onder andere NMBS, Estée Lauder en Laurent Perrier.

Vato Gonzalez
TRAIN
Licious
FRANK
Announcement Erko
Announcement Céline
82658056 2813595788868122 6837265039590686720 n
82658056 2813595788868122 6837265039590686720 n

Bardot (Leuven)

De meest trendy zaak van de Oude Markt van Leuven hebben we op de kaart gezet door de volledige uitwerking van een eigen huisstijl, met wekelijkse follow-up qua content, activaties en partnerships.

276107184 3519002514994109 3853396269612993059 n
275888783 3513388095555551 423109682519118241 n
67788298 2627896037438099 4648781547883724800 n
65056359 2599240873636949 1719406143098322944 n
176702672 110179481205162 2499156300158072183 n
176702672 110179481205162 2499156300158072183 n

De XIIe Oogst (Halen)

Na de overname van dit prachtige horecapand door een nieuwe eigenaar hebben wij mee een nieuwe identiteit gecreëerd en richting bepaald qua huisstijl en look ’n feel en bij opstart gezorgd dat iedereen wist dat er een new kid on the block was.

191569409 123227613233682 1246673402340960713 n
183807552 117044540518656 5484195758680976063 n
Schermafbeelding 2020 10 15 om 12 38 16 2
Schermafbeelding 2020 10 15 om 12 38 16 2

Tomorrowland TV

Voor Tomorrowland TV hebben we leuke content mee helpen uitdenken en creëeren. Het mooiste festival ter wereld uniek in beeld gebracht met video intermezzo’s, van Laidback Luke in een berenpak tot een uniek interview met Armin Van Buuren en uiteraard iets met Steve Aoki en taarten.

Schermafbeelding 2020 10 15 om 12 45 00 2
Schermafbeelding 2020 10 15 om 12 41 54 2
Schermafbeelding 2020 10 15 om 12 37 56 2
Schermafbeelding 2020 10 15 om 12 32 30 2
14102288 10154362261418930 7449077064588994546 n
14102288 10154362261418930 7449077064588994546 n

Boerenrock

Met de komst van een tweede podium met focus op jeugd was hier een frisse wind nodig om deze doelgroep op maat te targetten. Wij hebben hier even wat storm doen waaien door de introductie van digitale marketing die perfect aansloot op de programmatie (waar trouwens ook aan gesleuteld hebben).

Menu