Referenties



Daydream Festival
Voor dit festival hebben we gefungeerd als creatieve duizendpoot waarbij we geholpen hebben met Social Media, Programmatie & Line-up, Social Influencing & Partnerships. Qua partnerships hebben we succesvolle activaties gerealiseerd met onder andere NMBS, Estée Lauder en Laurent Perrier.


Bardot (Leuven)
De meest trendy zaak van de Oude Markt van Leuven hebben we op de kaart gezet door de volledige uitwerking van een eigen huisstijl, met wekelijkse follow-up qua content, activaties en partnerships.


De XIIe Oogst (Halen)
Na de overname van dit prachtige horecapand door een nieuwe eigenaar hebben wij mee een nieuwe identiteit gecreëerd en richting bepaald qua huisstijl en look ’n feel en bij opstart gezorgd dat iedereen wist dat er een new kid on the block was.


Tomorrowland TV
Voor Tomorrowland TV hebben we leuke content mee helpen uitdenken en creëeren. Het mooiste festival ter wereld uniek in beeld gebracht met video intermezzo’s, van Laidback Luke in een berenpak tot een uniek interview met Armin Van Buuren en uiteraard iets met Steve Aoki en taarten.


Boerenrock
Met de komst van een tweede podium met focus op jeugd was hier een frisse wind nodig om deze doelgroep op maat te targetten. Wij hebben hier even wat storm doen waaien door de introductie van digitale marketing die perfect aansloot op de programmatie (waar trouwens ook aan gesleuteld hebben).